fbpx

Lapsiperhepalvelut

Videolla kerron sinulle pari vinkkiä jotka voit laittaa heti käytäntöön.

Katso alta myös ammattilaistahot, joiden puoleen voit kääntyä.

Satu Langenberg

Näin vähennät ahdistusta

Opettele rentoutumaan

Laita silmät kiinni ja keskity hengittämään syvään.

Korjaa tilanne

Jos voit poistaa ahdistuksen aiheuttajan, tee se.

Hyväksy tilanne

Yleensä kaikki menee ohi aikanaan. Ole kärsivällinen.

Rentoutumisvinkkejä:

Laita silmät kiinni ja keskity hengittämään syvään muutaman minuutin ajan.
Keskity kehoosi ja kokeile meditointia.
Anna aivoillesi jotakin mukavaa ajateltavaa.

Tilanteen korjaaminen:

Ota kynä ja paperia ja kirjoita ahdistuksen aiheuttajat paperille. Mieti voitko tehdä niille jotakin.
Jos huomaat, että voit tehdä asioille jotakin, tee se.
Jos et voi korjata tai muuttaa asiaa juuri nyt (esim. viikonloppuna), laita itsellesi muistutus kalenteriin.
Kun olet tehnyt toimintasuunnitelman, etene sen mukaan. Älä stressaa tai huolehdi etukäteen.

Tilanteen hyväksyminen:

Joskus et voi vaikuttaa ahdistuksen aiheuttajaan. Voit kuitenkin vaikuttaa itseesi ja siihen mitä ajattelet.
Hyväksy se, että elämässä tapahtuu pahoja ja ikäviä asioita.
Säilytä toivosi ja uskosi siihen, että "myrskyn jälkeen paistaa aurinko".

Tahoja joiden puoleen kääntyä:

ILMAISET palvelut:

Mielenterveystalo - ahdistuksen omahoito

Askelterveyteen.com - ahdistus viestii muutostarpeesta


MAKSULLISET palvelut:

Elä paremmin.fi - 10 ikävää tosiasiaa, joiden hyväksymisestä on hyötyä (vinkit ilmaiseksi)

Copyright © Satu Langenberg. Kaikki oikeudet pidätetään. 

Mitä mieltä olit sivustosta? Voit antaa palautetta tästä

Book Your Free Session Now

Enter your email below and we'll contact you to arrange your free session

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close